1. importsource = "15372456-2009-03.txt"
Se encontraron 21 resultados.
Artículo:

A Case Study Analysis of Factors that Influence Attrition Rates in Voluntary Online Training Programs

Autor:

Long, Lori

Dubois, Cathy

Faley, Robert

Página:

347

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

8

Número:

3

Periodo:

julio – septiembre 2009

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2009-03.txt

  • Documento número 621819
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Methods for Evaluating Learner Activities with New Technologies: Guidelines for the Lab@Future Project

Autor:

Mwanza-Simwami, Daisy

Engeström, Yrjö

Amon, Tomaz

Página:

361

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

8

Número:

3

Periodo:

julio – septiembre 2009

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2009-03.txt

  • Documento número 621820
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Relationships between Emotional States and Emoticons in Mobile Phone Email Communication in Japan

Autor:

Kato, Shogo

Kato, Yuuki

Scott, Douglass

Página:

385

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

8

Número:

3

Periodo:

julio – septiembre 2009

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2009-03.txt

  • Documento número 621821
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Pilot Study to Investigate the Effectiveness of Multimedia CD-ROM Vis-À-Vis Traditional Print-Based Technology in Teaching Fourth-Grade Children

Autor:

Shana, Zuhrieh A.

Página:

403

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

8

Número:

3

Periodo:

julio – septiembre 2009

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2009-03.txt

  • Documento número 621822
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Design Considerations for Today's Online Learners: A Study of Personalized, Relationship-Based Social Awareness Information

Autor:

Heo, Misook

Página:

293

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

8

Número:

3

Periodo:

julio – septiembre 2009

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2009-03.txt

  • Documento número 1117212
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
  • Enlace directo