- importsource = "15372456-2009-03.txt"
- Artículo:
A Case Study Analysis of Factors that Influence Attrition Rates in Voluntary Online Training Programs
- Autor:
Long, Lori
Dubois, Cathy
Faley, Robert
- Página:
347
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-03.txt
- Documento número 621819
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Methods for Evaluating Learner Activities with New Technologies: Guidelines for the Lab@Future Project
- Autor:
Mwanza-Simwami, Daisy
Engeström, Yrjö
Amon, Tomaz
- Página:
361
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-03.txt
- Documento número 621820
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Relationships between Emotional States and Emoticons in Mobile Phone Email Communication in Japan
- Autor:
Kato, Shogo
Kato, Yuuki
Scott, Douglass
- Página:
385
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-03.txt
- Documento número 621821
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Pilot Study to Investigate the Effectiveness of Multimedia CD-ROM Vis-À-Vis Traditional Print-Based Technology in Teaching Fourth-Grade Children
- Autor:
Shana, Zuhrieh A.
- Página:
403
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-03.txt
- Documento número 621822
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Design Considerations for Today's Online Learners: A Study of Personalized, Relationship-Based Social Awareness Information
- Autor:
Heo, Misook
- Página:
293
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-03.txt
- Documento número 1117212
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
- Enlace directo