- importsource = "1537260X-2006-02.txt"
- Artículo:
Business Research and Chinese Patriotic Poetry: How Competition for Status Distorts the Priority Between Research and Teaching in U.S. Business Schools
- Autor:
Michael M. Harmon
- Página:
234
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
5
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2006
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2006-02.txt
- Documento número 2128
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction: On Human Resources, Humility, and Humor
- Autor:
J. Ben Arbaugh
- Página:
244
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
5
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2006
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2006-02.txt
- Documento número 2129
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Future of Human Resource MAnagement, 64 Thought Leaders Explore the Critical HR Issues of Today and Tomorrow
- Autor:
Mike Losey
Sue Meisinger
Dave Ulrich
Katherine A. Karl
- Página:
245
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
5
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2006
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2006-02.txt
- Documento número 2130
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Performance Management: Concepts, Skills, and Exercises
- Autor:
Robert L. Cardy
Paul Lyons
- Página:
246
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
5
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2006
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2006-02.txt
- Documento número 2131
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Blended eLearning: Integrating Knowledge, Performance Support, and OnLine Learning
- Autor:
Larry Bielawski
David Metcalf
Ram Subramanian
- Página:
248
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
5
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2006
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2006-02.txt
- Documento número 2132
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:00 p. m.
- Enlace directo