1. importsource = "173007-1991-03.txt"
Se encontraron 26 resultados.
Artículo:

Book review: Family-centered care: An early intervention resource manual by American occupational therapy association, Inc.

Autor:

Migdalia Garcia

Publicación:

Journal of Early Intervention

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Verano 1991

ISSN:

173007

SrcID:

173007-1991-03.txt

  • Documento número 1569155
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Book review: Program planning and evaluation for Blind and visually impaired students: National guidelines for educational excellence edited by Jack Hazakamp, Kathleen Mary Huebner

Autor:

L. Penny Rosenblum

Publicación:

Journal of Early Intervention

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Verano 1991

ISSN:

173007

SrcID:

173007-1991-03.txt

  • Documento número 1569156
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Book review: The Carolina curriculum for preschoolers with special needs by N.M. Johnson-Martin, S.M. Atrermeier, B. Hacker

Autor:

Angela R. Notari

Publicación:

Journal of Early Intervention

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Verano 1991

ISSN:

173007

SrcID:

173007-1991-03.txt

  • Documento número 1569157
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Persistence as an indicator of mastery motivation in young children with cognitive delays

Autor:

Susan C- Hupp

Publicación:

Journal of Early Intervention

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Verano 1991

ISSN:

173007

SrcID:

173007-1991-03.txt

  • Documento número 1633940
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:26 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:26 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A follow-up evaluation of the Houston parent-child development center: school performance

Autor:

Dale L. Johnson

Publicación:

Journal of Early Intervention

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Verano 1991

ISSN:

173007

SrcID:

173007-1991-03.txt

  • Documento número 1633941
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:26 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:26 p. m.
  • Enlace directo