- isn = "10613773"
- Artículo:
Java powered virtual laboratories for earthquake engineering education
- Autor:
Y. Gao
G. Yang
B. F. Spencer
- Página:
200
- Publicación:
Computer Applications In Engineering Education
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
October 2005
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2005-03.txt
- Documento número 92015
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Finite difference time domain simulation of electromagnetic wave propagation using a spreadsheet
- Autor:
D. W. Ward
K. A. Nelson
- Página:
213
- Publicación:
Computer Applications In Engineering Education
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
October 2005
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2005-03.txt
- Documento número 92016
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educational software
- Autor:
T. A. Philpot
R. H. Hall
N. Hubing
- Resumen:
Using games to teach statics calculation procedures: application and assessment
- Página:
222
- Publicación:
Computer Applications In Engineering Education
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
October 2005
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2005-03.txt
- Documento número 92017
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Web-based virtual torsion laboratory
- Autor:
Peeyush Bhargava
John Antonakakis
- Página:
1
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Año:
May 2006
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2006-01.txt
- Documento número 92018
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
DomoSim-TPC: Collaborative problem solving to support the learning of domotical design
- Autor:
Miguel Á. Redondo
Crescencio Bravo
- Página:
9
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Año:
May 2006
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2006-01.txt
- Documento número 92019
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:04 p. m.
- Enlace directo