- isn = "92479"
- Artículo:
Teaching Creative Thinking and Trasitioning Students to the Workplace in a Academic Setting
- Autor:
Michael Serna
H. Ibrahim
Ghaleb A. Husseini
- Página:
9
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
48
- Número:
1
- Periodo:
Winter 2014
- ISSN:
92479
- SrcID:
00092479-2014-01.txt
- Documento número 967851
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effective Engineering Outreach Through an UnderGraduate Mentoring Team and Module Database
- Autor:
Colin Young
Anthony E. Butterfield
- Página:
31
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
48
- Número:
1
- Periodo:
Winter 2014
- ISSN:
92479
- SrcID:
00092479-2014-01.txt
- Documento número 967852
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Graduate Student Teaching Fellowship Program
- Autor:
T.W. Fraser Russell
Megan Argoe
Fraser Forbes
- Página:
37
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
48
- Número:
1
- Periodo:
Winter 2014
- ISSN:
92479
- SrcID:
00092479-2014-01.txt
- Documento número 967853
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Application of the Double Tangent Construction of Coexisting Phases to Any type of phase equilibrium for Binary Systems Modeled with the Gamma-Phi Approach
- Autor:
Jean-Noël Jauberta
Romain Privat
- Página:
42
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
48
- Número:
1
- Periodo:
Winter 2014
- ISSN:
92479
- SrcID:
00092479-2014-01.txt
- Documento número 967854
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Natural Convection in enclosed porous or Fluid Media
- Autor:
Esteban Saatdjian
Francois Lesage
José Paulo B. Mota
- Página:
25
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
48
- Número:
1
- Periodo:
Winter 2014
- ISSN:
92479
- SrcID:
00092479-2014-01.txt
- Documento número 967855
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:58 a. m.
- Enlace directo