- isn = "09528733"
- Artículo:
Hybrid sttering approaches whit respect to European higher education
- Autor:
Ase Gornitzka
Peter Maasen
- Página:
267
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2000
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2000-03.TXT
- Documento número 1610704
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Understanding emerging trends in higher education curricula and work connections
- Autor:
Murray Saunders
Joan Machell
- Página:
287
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2000
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2000-03.TXT
- Documento número 1610705
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A study of education policy research at the brookings Institution
- Autor:
David Devraj Kumar
- Página:
303
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2000
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2000-03.TXT
- Documento número 1610706
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Organising for leadership
- Autor:
G. Neave
- Página:
331
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
13
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2000
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2000-04.TXT
- Documento número 1610707
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Higher education policy development in contemporary South Africa
- Autor:
Teboho Moja
Fred M. Hayward
- Página:
335
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
13
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2000
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2000-04.TXT
- Documento número 1610708
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Enlace directo