- importsource = "00219584-1982-09.txt"
- Artículo:
Teacher demonstrations: The effect on student task involvement
- Autor:
Warren Beasley
- Página:
789
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-09.txt
- Documento número 1131546
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:26 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:26 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An innovative course in lab safety
- Autor:
Miriam C. Nagel
- Página:
791
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-09.txt
- Documento número 1131547
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:26 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:26 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Descriptive chemistry in the general chemistry laboratory: A learning approach
- Autor:
David M. Whisnant
- Página:
792
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-09.txt
- Documento número 1131548
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:26 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:26 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How students reconcile discordant data: A study of lab report discussions
- Autor:
Miles Pickering
David L. Monts
- Página:
794
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-09.txt
- Documento número 1131549
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:26 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:26 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Preventing solid distillate accumulation during steam distillation
- Autor:
Richard D. Sands
- Página:
796
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
59
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 1982
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1982-09.txt
- Documento número 1131550
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:26 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:26 a. m.
- Enlace directo