- importsource = "00219584-2005-11.txt"
- Artículo:
An Azulene-Based Discovery Experiment: Challenging Students To Watch for the "False Assumption"
- Autor:
Charles M Garner
- Página:
1686
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
11
- Fecha:
noviembre 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-11.txt
- Documento número 1138288
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An Approach Towards Teaching Green Chemistry Fundamentals
- Autor:
Susan D Van Arnum
- Página:
1689
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
11
- Fecha:
noviembre 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-11.txt
- Documento número 1138289
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Introduction of High-Throughput Experimentation Methods for Suzuki-Miyaura Coupling Reactions in University Education
- Autor:
Richard Hoogenboom
Michael A R Meier
Ulrich S Schubert
- Página:
1693
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
11
- Fecha:
noviembre 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-11.txt
- Documento número 1138290
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Safer, Easier, Faster Synthesis for CdSe Quantum Dot Nanocrystals
- Autor:
Elizabeth M Boatman
George C Lisensky
Karen J Nordell
- Página:
1697
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
11
- Fecha:
noviembre 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-11.txt
- Documento número 1138291
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quantum Dots: An Experiment for Physical or Materials Chemistry
- Autor:
L D Winkler
J F Arceo
W C Hughes
B A DeGraff
B H Augustine
- Página:
1700
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
11
- Fecha:
noviembre 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-11.txt
- Documento número 1138292
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Enlace directo