- isn = "00333085"
- Artículo:
Development of the Multidimensional School Anger Inventory for Males
- Autor:
Douglas C. Smith
Michael Furlong
Michael Bates
John D. Laughlin
- Página:
1
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-01.txt
- Documento número 1294636
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Validity of Self-and Parent-Report Scales in Screening Students for Behavioral and Emotional Problem in Elementary School
- Autor:
Nancy Howells Wrobel
David Lachar
- Página:
17
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-01.txt
- Documento número 1294637
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Curriculum-Based Assessment of Reading Skills: Considerations and Caveats for School Psychologists
- Autor:
Stephen T. Peverly
Kathleen R. Kitzen
- Página:
29
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-01.txt
- Documento número 1294638
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Blueprint I Revisited: Training and Practice in School Psychology
- Autor:
Robert Henley Woody
Jennifer Davenport
- Página:
49
- Sección:
Educational Practices and Problems
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-01.txt
- Documento número 1294639
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Support Program for Sibling of Children With Disabilities: What Sibling Learn and What They Like
- Autor:
Lily L. Dyson
- Página:
57
- Sección:
Strategies in Behavioral change
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-01.txt
- Documento número 1294640
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo