- isn = "01430343"
- Artículo:
Educational Psychology And The Psychology Of Marginalized Peoples: The Village Schools Project; Ju/Hoan Literacy Program And Community Based Education In Nyae Nyae Namibia
- Autor:
Joachim Friedrich Pfaffe
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-01.txt
- Documento número 1569668
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Qualities Related To Intelligence Among Chinese Children Between Ages 4 To 6
- Autor:
Fang- Fang Wang
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-01.txt
- Documento número 1569669
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Secondary School Students’ Risks That May Promote HIV Infection And The Spread Of AIDS: A Namilian Study
- Autor:
Roderick Fulata Zimba
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-01.txt
- Documento número 1569670
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Voice From The Future
- Autor:
Boris Gindis
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-02.txt
- Documento número 1569671
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Learning Process: Vygotsky’s Theory In The Mirror Of Its Interpretations; Which Originated In The Scientific Debgates Of The 1920’- 1930’ Have Proved To Be Relevent For The Psychological And Educational Agenda Of The Last Decade Of The Twentieth Century
- Autor:
Alex Kozulin
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-02.txt
- Documento número 1569672
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo