- isn = "10749039"
- Artículo:
A Vygotskian Approach to Heterogeneous Communication and Multi/cultural Literacy: Commentary on David Kellogg's “Taking Uptaking Up, or, a Deconstructionist ‘Ontology of Difference’ and a Developmental One”
- Autor:
SungWon Hwang
- Página:
191
- Sección:
Commentaries
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
Abril – junio 2009
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-02.txt
- Documento número 282476
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Possibility of Perfect Intersubjectivity
- Autor:
Luca Tateo
- Página:
198
- Sección:
Book review
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
Abril – junio 2009
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-02.txt
- Documento número 282477
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Call for Papers: Special Issue on “Cultural-Historical Activity Theory and Action Research”
- Página:
201
- Sección:
Announcement
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
Abril – junio 2009
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-02.txt
- Documento número 282478
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Tacit Communicative Style and Cultural Attunement in Classroom Interaction
- Autor:
Maya Gratier
Patricia M. Greenfield
Adrienne Isaac
- Página:
296
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
Octubre- Diciembre 2009
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-04.txt
- Documento número 282479
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
More Than a Footnote to History in Cultural-Historical Theory: The Zalkind Summary, Experimental Study of Higher Behavioural Processes, and “Vygotsky's Blocks”
- Autor:
Paula M. Towsey
- Página:
317
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
Octubre- Diciembre 2009
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-04.txt
- Documento número 282480
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Enlace directo