- isn = "09528733"
- Artículo:
The role of the university in lifelong learning: perspectives from the Peoples’s Republic of China
- Autor:
Xu Xiaozhou
- Página:
313
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2001
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2001-04.txt
- Documento número 1610729
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Academics and institutional differentiation in Australian higher education
- Autor:
Grant Harman
- Página:
325
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2001
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2001-04.txt
- Documento número 1610730
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Academic colleges: transforming higher education in Israel
- Autor:
Noah M. Meltz
- Página:
343
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2001
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2001-04.txt
- Documento número 1610731
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Power, assumptions and prescriptions: a critique of widening participation Policy-making
- Autor:
Liz Thomas
- Página:
361
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2001
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2001-04.txt
- Documento número 1610732
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
General education studies
- Autor:
Barbara B. Burn
- Página:
1
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2002-01.txt
- Documento número 1610733
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:58 p. m.
- Enlace directo