- importsource = "03601315-2012-01.txt"
- Artículo:
Computer mediated communication for social and academic purposes: Profiles of use and University students’ gratifications
- Autor:
Anatoli Vrocharidou
Ilias Efthymiou
- Página:
609
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 712637
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Unifying heterogeneous e-learning modalities in a single platform: CADI, a case study
- Autor:
Andres Cabrera-Lozoya
Fernando Cerdan
Maria-Dolores Cano
Diego Garcia-Sanchez
Sergio Lujan
- Página:
617
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 712638
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Re-thinking physics teaching with web-based learning
- Autor:
Vinesh Chandra
James J. Watters
- Página:
631
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 712639
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of time-compressed instruction and redundancy on learning and learners’ perceptions of cognitive load
- Autor:
Ray Pastore
- Página:
641
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 712640
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating cognitive task difficulties and expert skills in e-Learning storyboards using a cognitive task analysis technique
- Autor:
Nor’ain Mohd Yusoff
Siti Salwah Salim
- Página:
652
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 712641
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo