- importsource = "00219584-2005-10.txt"
- Artículo:
Laboratory Experiments on the Electrochemical Remediation of the Environment: Part 8: Microscale Simultaneous Photocatalysis
- Autor:
Jorge G Ibanez
Rodrigo Mena-Brito
Arturo Fregoso-Infante
- Página:
1549
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
10
- Fecha:
octubre 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-10.txt
- Documento número 1138252
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Visible Spectrophotometers and pH Measurements To Study Speciation in a Guided-Inquiry Laboratory
- Autor:
William H Otto
Cynthia K Larive
Susan L Mason
Janet B Robinson
- Página:
1552
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
10
- Fecha:
octubre 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-10.txt
- Documento número 1138253
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Incorporation of Single Crystal X-ray Diffraction into the Undergraduate Chemistry Curriculum Using Internet-Facilitated Remote Diffractometer Control
- Autor:
P S Szalay
M Zeller
A D Hunter
- Página:
1555
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
10
- Fecha:
octubre 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-10.txt
- Documento número 1138254
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Effects of Thinking Aloud Pair Problem Solving on High School Students' Chemistry Problem-Solving Performance and Verbal Interactions
- Autor:
Kyungmoon Jeon
Douglas Huffman
Taehee Noh
- Página:
1558
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
10
- Fecha:
octubre 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-10.txt
- Documento número 1138255
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemistry Teachers' Estimations of Their Students' Learning Achievement
- Autor:
Huann-shyang Lin
Sung Tao Lee
David Treagust
- Página:
1565
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
10
- Fecha:
octubre 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-10.txt
- Documento número 1138256
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
- Enlace directo