1. importsource = "00219584-2005-10.txt"
Se encontraron 123 resultados.
Artículo:

Laboratory Experiments on the Electrochemical Remediation of the Environment: Part 8: Microscale Simultaneous Photocatalysis

Autor:

Jorge G Ibanez

Rodrigo Mena-Brito

Arturo Fregoso-Infante

Página:

1549

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

82

Número:

10

Fecha:

octubre 2005

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2005-10.txt

  • Documento número 1138252
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using Visible Spectrophotometers and pH Measurements To Study Speciation in a Guided-Inquiry Laboratory

Autor:

William H Otto

Cynthia K Larive

Susan L Mason

Janet B Robinson

Página:

1552

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

82

Número:

10

Fecha:

octubre 2005

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2005-10.txt

  • Documento número 1138253
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Incorporation of Single Crystal X-ray Diffraction into the Undergraduate Chemistry Curriculum Using Internet-Facilitated Remote Diffractometer Control

Autor:

P S Szalay

M Zeller

A D Hunter

Página:

1555

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

82

Número:

10

Fecha:

octubre 2005

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2005-10.txt

  • Documento número 1138254
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Effects of Thinking Aloud Pair Problem Solving on High School Students' Chemistry Problem-Solving Performance and Verbal Interactions

Autor:

Kyungmoon Jeon

Douglas Huffman

Taehee Noh

Página:

1558

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

82

Número:

10

Fecha:

octubre 2005

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2005-10.txt

  • Documento número 1138255
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Chemistry Teachers' Estimations of Their Students' Learning Achievement

Autor:

Huann-shyang Lin

Sung Tao Lee

David Treagust

Página:

1565

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

82

Número:

10

Fecha:

octubre 2005

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2005-10.txt

  • Documento número 1138256
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:10 a. m.
  • Enlace directo