1. importsource = "03601315-2010-09.txt"
Se encontraron 129 resultados.
Artículo:

Learning computer programming: Implementing a fractal in a Turing Machine

Autor:

767

Gilney F. Zebende

Marcelo A. Moret

Página:

Hernane B. de B. Pereira

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 983980
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The design and implementation of a holistic training model for language teacher education in a cyber face-to-face learning environment

Autor:

Yuping Wang

Nian-Shing Chen

Mike Levy

Página:

777

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 983981
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Sustaining iterative game playing processes in DGBL: The relationship between motivational processing and outcome processing

Autor:

Wen-Hao Huang

Wen-Yeh Huang

Jill Tschopp

Página:

789

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 983982
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using blogging to enhance the initiation of students into academic research

Página:

798

Eddy K.M. Chong

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 983983
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Examining online teaching, cognitive, and social presence for adult students

Autor:

Fengfeng Ke

Página:

808

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 983984
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Enlace directo