- isn = "00029505"
- Artículo:
Reducing the gender gap in the physics classroom
- Autor:
Mercedes Lorenzo
Catherine H. Crouch
- Página:
118
- Sección:
Papers
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
74
- Número:
2
- Periodo:
February 2006
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2006-02.txt
- Documento número 840023
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching the principles of statistical dynamics
- Autor:
Kingshuk Ghosh
Ken A. Dill
Mandar M. Inamdar
- Página:
123
- Sección:
Papers
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
74
- Número:
2
- Periodo:
February 2006
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2006-02.txt
- Documento número 840024
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Carnot and the fields formulation of elementary thermodynamics
- Autor:
J. H. Hannay
- Página:
134
- Sección:
Papers
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
74
- Número:
2
- Periodo:
February 2006
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2006-02.txt
- Documento número 840025
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Helicity conservation under reidemeister moves
- Autor:
Elizabeth L. Bouzarth
Hans Pfister
- Página:
141
- Sección:
Papers
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
74
- Número:
2
- Periodo:
February 2006
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2006-02.txt
- Documento número 840026
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Experimentally probing the shape of extra dimensions
- Autor:
Marc Sher
Kelly A. Sullivan
- Página:
145
- Sección:
Papers
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
74
- Número:
2
- Periodo:
February 2006
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2006-02.txt
- Documento número 840027
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Enlace directo