- importsource = "00219584-2007-10.txt"
- Artículo:
Geographical Information Systems (GIS) Mapping of Environmental Samples across College Campuses
- Autor:
Kathleen L. Purvis-Roberts
Harriet P. Moeur
Andrew Zanella
- Página:
1691
- Sección:
Especially for High School Teachers
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-10.txt
- Documento número 1139291
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
"Holes" in Student Understanding: Addressing Prevalent Misconceptions Regarding Atmospheric Environmental Chemistry
- Autor:
Sara C. Kerr
Kenneth A. Walz
- Página:
1693
- Sección:
Especially for High School Teachers
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-10.txt
- Documento número 1139292
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Technology and Other Assistive Strategies To Aid Students with Disabilities in Performing Chemistry Lab Tasks
- Autor:
Mary Bethé Neely
- Página:
1697
- Sección:
Especially for High School Teachers
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-10.txt
- Documento número 1139293
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How Do New Teachers Choose New Labs?
- Autor:
Stephen DeMeo
- Página:
1702
- Sección:
Especially for High School Teachers
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-10.txt
- Documento número 1139294
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrated Laboratories: Crossing Traditional Boundaries
- Autor:
Debra K. Dillner
Robert F. Ferrante
Jeffrey P. Fitzgerald
- Página:
1706
- Sección:
Especially for High School Teachers
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-10.txt
- Documento número 1139295
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Enlace directo