- importsource = "03601315-2010-09.txt"
- Artículo:
Learning science in a virtual reality application: The impacts of animated-virtual actors’ visual complexity
- Autor:
Iwan Kartiko
Manolya Kavakli
Ken Cheng
- Página:
881
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 983990
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The benefits of more electronic screen space on students’ retention of material in classroom lectures
- Autor:
Joel Lanir
Kellogg S. Booth
Kirstie Hawkey
- Página:
892
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 983991
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of computer-assisted instruction on performance of senior high school biology students in Ghana
- Autor:
K.A. Owusu
K.A. Monney
J.Y. Appiah
E.M. Wilmot
- Página:
904
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 983992
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ABRACADABRA in the hands of teachers: The effectiveness of a web-based literacy intervention in grade 1 language arts programs
- Autor:
Robert S. Savage
Ozlem Erten
Philip Abrami
Geoffrey Hipps
Erin Comaskey
Dea van Lierop
- Página:
911
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 983993
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Enlace directo