- isn = "10749039"
- Artículo:
Intuitive Expertise and Empowerment: The Long-Term Impact of Simulation Training on Changing Accountabilities in a Biotech Firm
- Autor:
Lia DiBello
Whit Missildine
Marie Struttman
- Página:
11
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
1
- Periodo:
Enero – marzo
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-01.txt
- Documento número 630561
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Conceptualizing Learning Experiences: Contributions and Mediations of the Social, Personal, and Brute
- Autor:
Stephen Billett
- Página:
32
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
1
- Periodo:
Enero – marzo
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-01.txt
- Documento número 630562
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Participation Structures as a Mediational Means: Learning Balinese Gamelan in the United States Through Intent Participation, Mediated Discourse, and Distributed Cognition
- Autor:
Andrew Jocuns
- Página:
48
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
1
- Periodo:
Enero – marzo
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-01.txt
- Documento número 630563
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Children's Development from a Cultural–Historical Approach: Children's Activity in Everyday Local Settings as Foundation for Their Development
- Autor:
Mariane Hedegaard
- Página:
64
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
1
- Periodo:
Enero – marzo
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-01.txt
- Documento número 630564
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Hedgehog and the Fox: A Discussion of the Approaches to the Analysis of ICT Reforms in Teacher Education of Larry Cuban and Yrjö Engeström
- Autor:
Ingvill Rasmussen
Sten Ludvigsen
- Página:
82
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
1
- Periodo:
Enero – marzo
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-01.txt
- Documento número 630565
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Enlace directo