1. isn = "10749039"
Se encontraron 403 resultados.
Artículo:

Intuitive Expertise and Empowerment: The Long-Term Impact of Simulation Training on Changing Accountabilities in a Biotech Firm

Autor:

Lia DiBello

Whit Missildine

Marie Struttman

Página:

11

Sección:

Articles

Publicación:

Mind, Culture, and Activity: An International Journal

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

Enero – marzo

ISSN:

10749039

SrcID:

10749039-2009-01.txt

  • Documento número 630561
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Conceptualizing Learning Experiences: Contributions and Mediations of the Social, Personal, and Brute

Autor:

Stephen Billett

Página:

32

Sección:

Articles

Publicación:

Mind, Culture, and Activity: An International Journal

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

Enero – marzo

ISSN:

10749039

SrcID:

10749039-2009-01.txt

  • Documento número 630562
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Participation Structures as a Mediational Means: Learning Balinese Gamelan in the United States Through Intent Participation, Mediated Discourse, and Distributed Cognition

Autor:

Andrew Jocuns

Página:

48

Sección:

Articles

Publicación:

Mind, Culture, and Activity: An International Journal

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

Enero – marzo

ISSN:

10749039

SrcID:

10749039-2009-01.txt

  • Documento número 630563
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Children's Development from a Cultural–Historical Approach: Children's Activity in Everyday Local Settings as Foundation for Their Development

Autor:

Mariane Hedegaard

Página:

64

Sección:

Articles

Publicación:

Mind, Culture, and Activity: An International Journal

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

Enero – marzo

ISSN:

10749039

SrcID:

10749039-2009-01.txt

  • Documento número 630564
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Hedgehog and the Fox: A Discussion of the Approaches to the Analysis of ICT Reforms in Teacher Education of Larry Cuban and Yrjö Engeström

Autor:

Ingvill Rasmussen

Sten Ludvigsen

Página:

82

Sección:

Articles

Publicación:

Mind, Culture, and Activity: An International Journal

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

Enero – marzo

ISSN:

10749039

SrcID:

10749039-2009-01.txt

  • Documento número 630565
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
  • Enlace directo