1. isn = "01430343"
Se encontraron 472 resultados.
Artículo:

General And Resource Class Teachers’ Feelings Of Personal Efficacy And Attitude Towards Classroom Collaboration; The Feelings Of Personal Efficacy And Attitude Towards The Newly Advocated Collaborative Supportive Roles Of Resource Teachers By Means Of A Questionnaire

Autor:

Hing Fung Tsui

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

16

Número:

4

Periodo:

Noviembre 1995

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1995-04.txt

  • Documento número 1569688
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Peer Relations Of Children In Taiwan With Characteristics Of Attention Deficit Disorder; Purposes Of The Study Wee To Determine Whether Attention Deficit Hyperactivity Disorder Was Identifiable In The Taiwan Ese Culture

Autor:

Ching Yen Li

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

16

Número:

4

Periodo:

Noviembre 1995

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1995-04.txt

  • Documento número 1569689
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Parent Consultation: Evaluation Of A Self Help Manual For Children’s Homework Problems

Autor:

Pamela Ann Loitz

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

16

Número:

4

Periodo:

Noviembre 1995

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1995-04.txt

  • Documento número 1569690
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The School Assistance Center: An Alternative Model For The Delivery Of School Psychological Services

Autor:

Jess E. House

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

Mayo 1996

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1996-02.txt

  • Documento número 1569698
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluation Of The Boy’s Town Motivation System In A US School Setting

Autor:

Joseph Hendrickson

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

Mayo 1996

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1996-02.txt

  • Documento número 1569699
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo