- isn = "01430343"
- Artículo:
General And Resource Class Teachers’ Feelings Of Personal Efficacy And Attitude Towards Classroom Collaboration; The Feelings Of Personal Efficacy And Attitude Towards The Newly Advocated Collaborative Supportive Roles Of Resource Teachers By Means Of A Questionnaire
- Autor:
Hing Fung Tsui
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-04.txt
- Documento número 1569688
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Peer Relations Of Children In Taiwan With Characteristics Of Attention Deficit Disorder; Purposes Of The Study Wee To Determine Whether Attention Deficit Hyperactivity Disorder Was Identifiable In The Taiwan Ese Culture
- Autor:
Ching Yen Li
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-04.txt
- Documento número 1569689
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Parent Consultation: Evaluation Of A Self Help Manual For Children’s Homework Problems
- Autor:
Pamela Ann Loitz
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-04.txt
- Documento número 1569690
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The School Assistance Center: An Alternative Model For The Delivery Of School Psychological Services
- Autor:
Jess E. House
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1996
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1996-02.txt
- Documento número 1569698
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation Of The Boy’s Town Motivation System In A US School Setting
- Autor:
Joseph Hendrickson
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1996
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1996-02.txt
- Documento número 1569699
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo