- importsource = "00219584-2008-10.txt"
- Artículo:
Chemical Education Research Connections
- Autor:
Survey Development
Diane M. Bunce
- Página:
1439
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-10.txt
- Documento número 1139769
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Attitude toward Chemistry: A Semantic Differential Instrument for Assessing Curriculum Impacts
- Autor:
Christopher F. Bauer
- Página:
1440
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-10.txt
- Documento número 1139770
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Use of Wikis in Chemistry Instruction for Problem-Based Learning Assignments: An Example in Instrumental Analysis
- Autor:
Robert Clougherty
Mona Wells
- Página:
1446
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-10.txt
- Documento número 1139771
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Accessing and Managing Scientific Literature: Using RSS in the Classroom
- Autor:
Laura E. Pence
Harry E. Pence
- Página:
1449
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-10.txt
- Documento número 1139772
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Today's Science for Tomorrow's Scientists. A New Digital Collection Bringing Cutting-Edge Science for Middle and High School Students
- Autor:
Caroline Pharr
- Página:
1453
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-10.txt
- Documento número 1139773
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:21 a. m.
- Enlace directo