- importsource = "03601315-2010-01.txt"
- Artículo:
Promoting college students’ knowledge acquisition and ill-structured problem solving: Web-based integration and procedure prompts
- Autor:
Ching-Huei Chen
- Página:
292
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 983848
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Who exactly is the moderator? A consideration of online knowledge management network moderation in educational organisations
- Autor:
Joaquín Gairín-Sallán
David Rodríguez-Gómez
Carme Armengol-Asparó
- Página:
304
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 983849
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Online lecture accessibility and its influence on performance in skills-based courses
- Autor:
Ada Le
Steve Joordens
Sophie Chrysostomou
Raymond Grinnell
- Página:
313
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 983850
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using CAS to solve a mathematics task: A deconstruction
- Autor:
Margot Berger
- Página:
320
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 983851
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In-service and pre-service early childhood teachers’ views and intentions about ICT use in early childhood settings: A comparative study
- Autor:
Vasilis Gialamas
Kleopatra Nikolopoulou
- Página:
333
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 983852
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo