- isn = "10453830"
- Artículo:
Promoting successful school completion: Critical conceptual and methodological guidelines
- Autor:
Sandra L Christenson
Mary F Sinclair
Camilla A Lehr
Yvonne Godber
- Página:
468
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-04.txt
- Documento número 1323749
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A validation study of teh Penn interactive peer play scale with urban Hispanic and African American preschool children
- Autor:
Marcelo Castro
Julia L Mendez
John Fantuzzo
- Página:
109
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
verano 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-02.txt
- Documento número 1323750
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Accuracy-based phonological awareness tasks: Are they reliable, efficient, and sensitive to growth?
- Autor:
Sandra M Chafouleas
Brian K Martens
- Página:
128
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
verano 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-02.txt
- Documento número 1323751
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Incidence and mental health impact of sexual orientation victimization of lesbian, gay, and bisexual youths in high school
- Autor:
Anthony R D'Augelli
Neil W Pilkington
Scott L Hershberger
- Página:
148
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
verano 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-02.txt
- Documento número 1323752
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Treatment of selective mutism: A best-evidence synthesis
- Autor:
Beth Pionek Stone
Thomas R Kratochwill
Ingrid Sladezcek
Ronald C Serlin
- Página:
168
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
verano 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-02.txt
- Documento número 1323753
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo