1. isn = "10453830"
Se encontraron 551 resultados.
Artículo:

Intersersing additional easier items to enhance mathematics performance on subtests requiring different task demands

Autor:

Sheri Robinson

Christopher H Skinner

Página:

191

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

verano 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-02.txt

  • Documento número 1323754
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Integrating research and practice: An ecological analysis of the dynamics behind bullying and victimization

Autor:

Susan M Swearer

Página:

206

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

verano 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-02.txt

  • Documento número 1323755
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Critical levels of perceived social support associated with student adjustment

Autor:

Michelle Kilpatrick Demaray

Christine Kerres Malecki

Página:

213

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

17

Número:

3

Periodo:

otoño 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-03.txt

  • Documento número 1323756
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Task engagement and mathematics performance in children with attention-deficit hyperactivity disorder: Effects of supplemental computer instruction

Autor:

Kenji R Ota

George J DuPaul

Página:

242

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

17

Número:

3

Periodo:

otoño 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-03.txt

  • Documento número 1323757
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A look inside school-based consultation: A qualitative study of the beliefs and practices of school psychologists and teachers

Autor:

Michelle S Athanasiou

Molly Geil

Cynthia E Hazel

Ellis P Copeland

Página:

258

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

17

Número:

3

Periodo:

otoño 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-03.txt

  • Documento número 1323758
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Enlace directo