1. importsource = "1996-01.txt"
Se encontraron 1814 resultados.
Artículo:

Perspective O Students With Learning Disabilities About Special Educational Placement

Autor:

Susana Padeliadu

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

11

Número:

1

Periodo:

Invierno 1996

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1996-01.txt

  • Documento número 1634296
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Instructional Variables Affecting Student Achievement Case Studies Of Two Contrasting Teachers

Autor:

Norris B. Philips

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

11

Número:

1

Periodo:

Invierno 1996

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1996-01.txt

  • Documento número 1634297
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Directed Spelling Thinking Activity; Application With High Frequency Words

Autor:

Steve Graham

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

11

Número:

1

Periodo:

Invierno 1996

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1996-01.txt

  • Documento número 1634298
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Can A Strategy Be Taught And Learned In Secondary Inclusive Classroom

Autor:

The Effects Of Using Manipulates In Teaching Math Problem Solving To Students With Learning Disabilities

Lynn G. Marsh

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

11

Número:

1

Periodo:

Invierno 1996

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1996-01.txt

  • Documento número 1634299
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
  • Enlace directo
Autor:

Belinda Druker

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

1

Periodo:

Febrero 1996

ISSN:

01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues

SrcID:

01430343-1996-01.txt

  • Documento número 1634486
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Enlace directo