- isn = "10453830"
- Artículo:
- Assessing the social context in initial conjoint behavioral consultation interviews: An exploratory analysis investigating processes and outcomes 
- Autor:
- Susan M Sheridan - Sean P Meegan - John W Eagle 
- Página:
- 299 
- Publicación:
- School Psychology Quaterly 
- Volúmen:
- 17 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- otoño 2002 
- ISSN:
- 10453830 
- SrcID:
- 10453830-2002-03.txt 
- Documento número 1323759
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- There's no cure for the common cold, but you can try to avoid getting one 
- Autor:
- Mark A Lyon 
- Página:
- 325 
- Publicación:
- School Psychology Quaterly 
- Volúmen:
- 17 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- otoño 2002 
- ISSN:
- 10453830 
- SrcID:
- 10453830-2002-03.txt 
- Documento número 1323760
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Lessons from the field of school reform: A review of Slavin and Madden's (2001) Success for All 
- Autor:
- Jean A Baker 
- Página:
- 331 
- Publicación:
- School Psychology Quaterly 
- Volúmen:
- 17 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- otoño 2002 
- ISSN:
- 10453830 
- SrcID:
- 10453830-2002-03.txt 
- Documento número 1323761
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Accuracy of Readability Estimates' Predictions of CBM Performance 
- Autor:
- Scott P Ardoin - Shannon M Suldo - Joseph Witt - Seth Aldrich - Erin McDonald 
- Página:
- 1 
- Publicación:
- School Psychology Quaterly 
- Volúmen:
- 20 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- primavera 2005 
- ISSN:
- 10453830 
- SrcID:
- 10453830-2005-01.txt 
- Documento número 1323762
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Examining Ethnic, Gender, Language, and Socioeconomic Bias in Oral Reading Fluency Scores among Caucasian and Hispanic Students 
- Autor:
- Jeff R Klein - Shane R Jimerson 
- Página:
- 23 
- Publicación:
- School Psychology Quaterly 
- Volúmen:
- 20 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- primavera 2005 
- ISSN:
- 10453830 
- SrcID:
- 10453830-2005-01.txt 
- Documento número 1323763
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo
 
  
  
 