- isn = "10453830"
- Artículo:
Assessing the social context in initial conjoint behavioral consultation interviews: An exploratory analysis investigating processes and outcomes
- Autor:
Susan M Sheridan
Sean P Meegan
John W Eagle
- Página:
299
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
3
- Periodo:
otoño 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-03.txt
- Documento número 1323759
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
There's no cure for the common cold, but you can try to avoid getting one
- Autor:
Mark A Lyon
- Página:
325
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
3
- Periodo:
otoño 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-03.txt
- Documento número 1323760
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Lessons from the field of school reform: A review of Slavin and Madden's (2001) Success for All
- Autor:
Jean A Baker
- Página:
331
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
3
- Periodo:
otoño 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-03.txt
- Documento número 1323761
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Accuracy of Readability Estimates' Predictions of CBM Performance
- Autor:
Scott P Ardoin
Shannon M Suldo
Joseph Witt
Seth Aldrich
Erin McDonald
- Página:
1
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
20
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2005
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2005-01.txt
- Documento número 1323762
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining Ethnic, Gender, Language, and Socioeconomic Bias in Oral Reading Fluency Scores among Caucasian and Hispanic Students
- Autor:
Jeff R Klein
Shane R Jimerson
- Página:
23
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
20
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2005
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2005-01.txt
- Documento número 1323763
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo