1. importsource = "1996-01.txt"
Se encontraron 1814 resultados.
Artículo:

Quality In Education According To The Teachings Of Deming And Feuerstein

Autor:

Myron Tribus

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

1

Periodo:

Febrero 1996

ISSN:

01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues

SrcID:

01430343-1996-01.txt

  • Documento número 1634492
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Functional assessment of problem behavior: a pilot investigation of the comparative and interactive effects of teacher and peer social attention on students in general education settings

Autor:

Timothy J. Lewis

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

11

Número:

1

Periodo:

Primavera 1996

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1996-01.txt

  • Documento número 1634660
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Prevalence of psychiatric disorders in children and youth: an agenda for advocacy by school psychology

Autor:

Beth Doll

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

11

Número:

1

Periodo:

Primavera 1996

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1996-01.txt

  • Documento número 1634661
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Enhancing student academic and health functioning: a self-regulatory perspective

Autor:

Barry J. Zimmerman

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

11

Número:

1

Periodo:

Primavera 1996

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1996-01.txt

  • Documento número 1634662
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Practitioner Sourcebook The time-out grid: a guide to effective discipline

Autor:

Mark D. Shriver

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

11

Número:

1

Periodo:

Primavera 1996

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1996-01.txt

  • Documento número 1634663
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
  • Enlace directo