- isn = "1537260x"
- Artículo:
From the Guest Co-Editors: Service-Learning and Management Education: Introducing the "WE CARE" Approach
- Autor:
Amy L. Kenworthy-U'Ren
Tim O. Peterson
- Página:
272
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
4
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2005
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2005-03.txt
- Documento número 888264
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Does Service-Learning Add Value? Examining the Perspectives of Multiple Stakeholders
- Autor:
Scott W. Lester
Chuck Tomkovick
Theresa Wells
Lanette Flunker
- Página:
278
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
4
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2005
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2005-03.txt
- Documento número 888265
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Service-Learning Project as a Supportive Contect for Charismatic Leadership Emergence in Nascent Leaders
- Autor:
Karen L. Middleton
- Página:
295
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
4
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2005
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2005-03.txt
- Documento número 888266
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Creating Breadth in Business Education Through Service-Learning
- Autor:
Paul C. Godfrey
Louise M. Illes
Gregory R. Berry
- Página:
309
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
4
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2005
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2005-03.txt
- Documento número 888267
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction: The Ripple Effect
- Autor:
Amy Kenworthy-U'Ren
Tim Peterson
- Página:
324
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
4
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2005
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2005-03.txt
- Documento número 888268
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:03 a. m.
- Enlace directo