- importsource = "00092479-2009-03.txt"
- Artículo:
Implementing Concepts Of Pharmaceutical Engineering Into High School Science Classrooms
- Autor:
Howard Kimme
Linda S. Hirsch
Laurent Simon
- Página:
187
- Sección:
Department
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
3
- Periodo:
Summer 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-03.txt
- Documento número 625412
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Wiki Technology as a Design Tool for a Capstone Design Course
- Autor:
Kevin R. Hadley
Kenneth A. Debelak
- Página:
194
- Sección:
Department
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
3
- Periodo:
Summer 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-03.txt
- Documento número 625413
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Design Course for Micropower Generation Devices
- Autor:
Alexander Mitsos
- Página:
201
- Sección:
Department
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
3
- Periodo:
Summer 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-03.txt
- Documento número 625414
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ideas to Consider for New Chemical Engineering Educators: Part 1 (Courses Offered Earlier in the Curriculum)
- Autor:
jason M. Keith
David L. Silverstein
Donald P. Visco, Jr
- Página:
207
- Sección:
Department
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
3
- Periodo:
Summer 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-03.txt
- Documento número 625415
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The History of Chemical Engineering and Pedagogy: The Paradox of Tradition and Innovation
- Autor:
Phillip C. Wankat
- Página:
216
- Sección:
Department
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
3
- Periodo:
Summer 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-03.txt
- Documento número 625416
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:10 a. m.
- Enlace directo