- importsource = "00092479-2009-04.txt"
- Artículo:
In Search of the Active Site of PMMO Enzyme: Partnership between a K-12 Teacher, a Graduate K-12 Teaching Fellow, and a Research Mentor
- Autor:
Katherine K. Bearden
Daniela S. Mainardi
Tanya Culligan
- Página:
273
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
4
- Periodo:
otoño 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-04.txt
- Documento número 616709
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching a Bioseparations Laboratory: From Training to Applied Research
- Autor:
Daniel Forciniti
- Página:
279
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
4
- Periodo:
otoño 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-04.txt
- Documento número 616710
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Separations: A Short History and a Cloudy Crystal Ball
- Autor:
Phil Wankat
- Página:
286
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
4
- Periodo:
otoño 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-04.txt
- Documento número 616711
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Engaging Undergraduates in an Interdisciplinary Program:Developing a Biomaterial Technology Program
- Autor:
Jia-chi Liang
Shieh-shiuh Kung
Yi-ming Sun
- Página:
296
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
4
- Periodo:
otoño 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-04.txt
- Documento número 616712
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Is There Room in the Graduate Curriculum to Learn How To Be a Grad Student? An Approach Using a Graduate-Level Biochemical Engineering Course
- Autor:
Marc G. Aucoin
Mario Jolicoeur
- Página:
306
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
4
- Periodo:
otoño 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-04.txt
- Documento número 616713
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:08 a. m.
- Enlace directo