1. importsource = "00131962-2015-03.txt"
Se encontraron 30 resultados.
Artículo:

Inclusive instructional design: creating a "learner" version of instructional design that fosters active learner engagement

Autor:

George L. Gropper

Página:

3

Publicación:

Educational technology

Volúmen:

55

Número:

3

Periodo:

mayo-junio 2015

ISSN:

00131962

SrcID:

00131962-2015-03.txt

  • Documento número 1026899
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:55 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:55 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Are we ready for the bachelor's degree in educational technology? Perceptions from the field and a proposal

Autor:

Albert D. Ritzhaupt

YoungJu Kang

Página:

14

Publicación:

Educational technology

Volúmen:

55

Número:

3

Periodo:

mayo-junio 2015

ISSN:

00131962

SrcID:

00131962-2015-03.txt

  • Documento número 1026900
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:55 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:55 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluating vocational educators' training programs: A kirkpatrick-inspired evaluation model

Autor:

Fabrizio Ravicchio

Guglielmo Trentin

Página:

22

Publicación:

Educational technology

Volúmen:

55

Número:

3

Periodo:

mayo-junio 2015

ISSN:

00131962

SrcID:

00131962-2015-03.txt

  • Documento número 1026901
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:55 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:55 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Makerspaces: The next iteration for educational technology in K-12 schools

Autor:

Jesse Strycker

Página:

28

Publicación:

Educational technology

Volúmen:

55

Número:

3

Periodo:

mayo-junio 2015

ISSN:

00131962

SrcID:

00131962-2015-03.txt

  • Documento número 1026902
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:55 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:55 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using appropriate digital tools to overcome barriers to collaborative learning in classrooms

Autor:

Liane Wardlow

Eian Harm

Página:

32

Publicación:

Educational technology

Volúmen:

55

Número:

3

Periodo:

mayo-junio 2015

ISSN:

00131962

SrcID:

00131962-2015-03.txt

  • Documento número 1026903
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:55 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:55 a. m.
  • Enlace directo