- importsource = "00219584-2004-11.txt"
- Artículo:
Why Do Marbles Become Paler on Grinding? Reflectance, Spectroscopy, Color, and Particle Size
- Autor:
María Gabriela Lagorio
- Página:
1607
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
81
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2004
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2004-11.txt
- Documento número 1669291
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemically Tailored Surfaces of Silica Gel and Alumina Examined Using Color
- Autor:
Alpay Taralp
Gülen Büyükbayram
Önsel Armagan
Ender Yalçin
- Página:
1612
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
81
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2004
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2004-11.txt
- Documento número 1669292
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An Attenuated Total Reflectance Sensor for Copper: An Experiment for Analytical or Physical Chemistry
- Autor:
Tanya Shtoyko
Imants Zudans
Carl J. Seliskar
William R. Heineman
John N. Richardson
- Página:
1617
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
81
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2004
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2004-11.txt
- Documento número 1669293
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Organic Light-Emitting Electrochemical Thin-Film Devices to Teach Materials Science
- Autor:
Hannah Sevian
Sean Müller
Hartmut Rudmann
Michael F. Rubner
- Página:
1620
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
81
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2004
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2004-11.txt
- Documento número 1669294
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Adsorption of Phosphate on Goethite. An Undergraduate Research Laboratory Project
- Autor:
Lorena Tribe
Beatriz C. Barja
- Página:
1624
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
81
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2004
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2004-11.txt
- Documento número 1669295
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Enlace directo