- importsource = "00219584-2008-03.txt"
- Artículo:
Twentieth-Century Science. Chemistry: Decade by Decade (Arthur Greenberg)
- Autor:
Conrad L. Stanitski
- Página:
372
- Sección:
Book & Media Reviews
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-03.txt
- Documento número 246833
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemical Analysis: Modern Instrumentation Methods and Techniques, 2nd Edition (Francis Rouessac and Annick Rouessac)
- Autor:
Jack K. Steehler
- Página:
373
- Sección:
Book & Media Reviews
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-03.txt
- Documento número 246834
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Covert Approaches to Countering Adult Chemophobia
- Autor:
Susan Billington
Robert B. Smith
Nikolaos G. Karousos
Emma Cowham
James Davis
- Página:
379
- Sección:
Chemistry for Everyone
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-03.txt
- Documento número 246835
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Problem-Solution Maps To Improve Students' Problem-Solving Skills
- Autor:
Mailoo Selvaratnam
Sebastian G. Canagaratna
- Página:
381
- Sección:
In the Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-03.txt
- Documento número 246836
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Dynamic Reaction Figures: An Integrative Vehicle for Understanding Chemical Reactions
- Autor:
Emeric Schultz
- Página:
386
- Sección:
In the Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-03.txt
- Documento número 246837
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Enlace directo