- importsource = "00219584-2009-11.txt"
- Artículo:
Spattering and Crackle of Hot Cooking Oil with Water. A Classroom Demonstration and Discussion
- Autor:
Gabriel Pinto
Carmen V. Gauthier
- Página:
1281
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-11.txt
- Documento número 247651
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Remarkable Chemistry of Potassium Dioxide(1–). Two Microscale Classroom Demonstrations
- Autor:
Andrew Allen
Michael Anderson
Bruce Mattson
- Página:
1286
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-11.txt
- Documento número 247652
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Thinking Outside the Classroom: Integrating Field Trips into a First-Year Undergraduate Chemistry Curriculum 1290
- Autor:
Kaya Forest
Sierra Rayne
- Página:
1290
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-11.txt
- Documento número 247653
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Accelerated Integrated Science Sequence (AISS). An Introductory Biology, Chemistry, and Physics Course
- Autor:
Kathleen L. Purvis-Roberts
Gretchen Edwalds-Gilbert
Adam S. Landsberg
Newton Copp
Lisa Ulsh
David E. Drew
- Página:
1295
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-11.txt
- Documento número 247654
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Variation on the Use of Interactive Anonymous Quizzes in the Chemistry Classroom
- Autor:
Brian D. Wagner
- Página:
1300
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-11.txt
- Documento número 247655
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Enlace directo