- importsource = "00219584-2015-11.txt"
- Artículo:
Exploring Do-It-Yourself Approaches in Computational Quantum Chemistry: The Pedagogical Benefits of the Classical Boys Algorithm
- Autor:
Gabriele Orsini
- Página:
1853
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-11.txt
- Documento número 250175
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Synthesis and Characterization of Quantum Dots: A Case Study Using PbS
- Autor:
Yi Pan
Yue Ru Li
Yu Zhao
- Página:
1860
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-11.txt
- Documento número 250176
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
3D Printed Block Copolymer Nanostructures
- Autor:
Vincent F. Scalfani
C. Heath Turner
Paul A. Rupar
- Página:
1866
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-11.txt
- Documento número 250177
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From Desktop Toy to Educational Aid: Neo Magnets as an Alternative to Ball-and-Stick Models in Representing Carbon Fullerenes
- Autor:
Jacqueline Y. Kao
Min-Han Yang
Chi-Young Lee
- Página:
1871
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-11.txt
- Documento número 250178
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Demonstrating the Effects of Processing on the Structure and Physical Properties of Plastic Using Disposable PETE Cups
- Autor:
Kendra A. Erk
Morgan Rhein
Matthew J. Krafcik
- Página:
1876
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-11.txt
- Documento número 250179
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo