- importsource = "00219584-2016-02.txt"
- Artículo:
Misconduct at the Lab? A Performance Task Case Study for Teaching Data Analysis and Critical Thinking
- Autor:
Stephen M. Contakes
- Página:
314
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-02.txt
- Documento número 250288
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quantifying Gold Nanoparticle Concentration in a Dietary Supplement Using Smartphone Colorimetry and Google Applications
- Autor:
Antonio R. Campos
Cassandra M. Knutson
T. R. Knutson
- Página:
318
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-02.txt
- Documento número 250289
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Obtaining the Iodine Value of Various Oils via Bromination with Pyridinium Tribromide
- Autor:
Michael Simurdiak
Olushola Olukoga
Kirk Hedberg
- Página:
322
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-02.txt
- Documento número 250290
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using a Sequence of Experiments with Turmeric Pigments from Food To Teach Extraction, Distillation, and Thin-Layer Chromatography to Introductory Organic Chemistry Students
- Autor:
Thayssa da S. F. Fagundes
Karen Danielle B. Dutra
Carlos Magno R. Ribeiro
- Página:
326
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-02.txt
- Documento número 250291
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introducing Students to Protein Analysis Techniques: Separation and Comparative Analysis of Gluten Proteins in Various Wheat Strains
- Autor:
Alyssa L. Pirinelli
Jonathan C. Trinidad
Nicola L. B. Pohl
- Página:
330
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-02.txt
- Documento número 250292
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo