1. importsource = "00219584-2016-02.txt"
Se encontraron 70 resultados.
Artículo:

Misconduct at the Lab? A Performance Task Case Study for Teaching Data Analysis and Critical Thinking

Autor:

Stephen M. Contakes

Página:

314

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

2

Periodo:

Febrero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-02.txt

  • Documento número 250288
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Quantifying Gold Nanoparticle Concentration in a Dietary Supplement Using Smartphone Colorimetry and Google Applications

Autor:

Antonio R. Campos

Cassandra M. Knutson

T. R. Knutson

Página:

318

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

2

Periodo:

Febrero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-02.txt

  • Documento número 250289
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Obtaining the Iodine Value of Various Oils via Bromination with Pyridinium Tribromide

Autor:

Michael Simurdiak

Olushola Olukoga

Kirk Hedberg

Página:

322

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

2

Periodo:

Febrero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-02.txt

  • Documento número 250290
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using a Sequence of Experiments with Turmeric Pigments from Food To Teach Extraction, Distillation, and Thin-Layer Chromatography to Introductory Organic Chemistry Students

Autor:

Thayssa da S. F. Fagundes

Karen Danielle B. Dutra

Carlos Magno R. Ribeiro

Página:

326

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

2

Periodo:

Febrero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-02.txt

  • Documento número 250291
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Introducing Students to Protein Analysis Techniques: Separation and Comparative Analysis of Gluten Proteins in Various Wheat Strains

Autor:

Alyssa L. Pirinelli

Jonathan C. Trinidad

Nicola L. B. Pohl

Página:

330

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

2

Periodo:

Febrero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-02.txt

  • Documento número 250292
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo