- importsource = "00333085-1998-02.txt"
- Artículo:
Reliability and Validity of the Math Essential Skill Screener-Elementary Version (MESS-E)
- Autor:
Bradley T. Erford
Donna L. Bagley
James A. Hopper
Ramona M. Lee
Kathleen A. Panagopulos
Denise B. Preller
- Página:
127
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 742645
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Selected Short-Term Memory Test as Predictors of Reading Readiness
- Autor:
Kirk R. John
- Página:
137
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 742646
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Inclusion, the Law, and Placement Decisions: Implications for School Psychologist
- Página:
145
- Sección:
Educational Practices and Problems
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 742647
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
School Psychologists, Perceptions of Priorities for Dealing With the Dropout Problem
- Autor:
Carla J. Egyed
David E. McIntosh
Kay S. Bull
- Página:
153
- Sección:
Educational Practices and Problems
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 742648
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improving Teacher Prediction of Children at Risk for Reading Failure
- Autor:
Jane M. Flym
Mohammad Hoseein Rahbar
- Página:
163
- Sección:
General
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 742649
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
- Enlace directo