1. importsource = "00333085-1998-02.txt"
Se encontraron 36 resultados.
Artículo:

Reliability and Validity of the Math Essential Skill Screener-Elementary Version (MESS-E)

Autor:

Bradley T. Erford

Donna L. Bagley

James A. Hopper

Ramona M. Lee

Kathleen A. Panagopulos

Denise B. Preller

Página:

127

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 742645
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Selected Short-Term Memory Test as Predictors of Reading Readiness

Autor:

Kirk R. John

Página:

137

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 742646
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Inclusion, the Law, and Placement Decisions: Implications for School Psychologist

Página:

145

Sección:

Educational Practices and Problems

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 742647
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

School Psychologists, Perceptions of Priorities for Dealing With the Dropout Problem

Autor:

Carla J. Egyed

David E. McIntosh

Kay S. Bull

Página:

153

Sección:

Educational Practices and Problems

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 742648
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Improving Teacher Prediction of Children at Risk for Reading Failure

Autor:

Jane M. Flym

Mohammad Hoseein Rahbar

Página:

163

Sección:

General

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 742649
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:57 a. m.
  • Enlace directo