- importsource = "03601315-2007-03.txt"
- Artículo:
Scaffolded writing and rewriting in the discipline: A web-based reciprocal peer review system
- Autor:
Kwangsu Cho
Christian D. Schunn
- Página:
409
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-03.txt
- Documento número 770422
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Scaffolding collaborative argumentation in asynchronous discussions with message constraints and message labels
- Autor:
Allan Jeong
Sunyoung Joung
- Página:
427
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-03.txt
- Documento número 770423
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Development of a theory-based internet program promoting maintenance of diet and physical activity change to 8-year-old African American girls
- Autor:
Debbe Thompson
Janice Baranowski
Karen Cullen
- Página:
446
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-03.txt
- Documento número 770424
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using online role play to teach internet safety awareness
- Autor:
J.M. Wishart
C.E. Oades
M. Morris
- Página:
460
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-03.txt
- Documento número 770425
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
microLESSONS in teacher education: Examining pre-service teachers’ pedagogical beliefs
- Autor:
Cher Ping Lim
Bee Choo Chan
- Página:
474
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-03.txt
- Documento número 770426
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
- Enlace directo