1. importsource = "03601315-2009-02.txt"
Se encontraron 69 resultados.
Artículo:

The impact of ICT on work–life experiences hmong university Teaching Assistants

Autor:

Katherine Osterlund

Karen Robson

Página:

432

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

2

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-02.txt

  • Documento número 92867
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Modelling of distance education forum: Formal languages as interpretation methodology of messages in asynchronous text-based discussion

Autor:

Kiriakos Patriarcheas

Michalis Xenos

Página:

438

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

2

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-02.txt

  • Documento número 92868
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Storification in History education: A mobile game in and about medieval Amsterdam

Autor:

Sanne Akkerman

Wilfried Admiraal

Jantina Huizenga

Página:

449

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

2

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-02.txt

  • Documento número 92869
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning the attachment theory with the CM-ED concept map editor

Autor:

U. Rueda

A. Arruarte

J.A. Elorriaga

E. Herrán

Página:

460

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

2

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-02.txt

  • Documento número 92870
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Introducing pocket PCs in schools: Attitudes and beliefs in the first year

Autor:

Wan Ng

Howard Nicholas

Página:

470

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

2

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-02.txt

  • Documento número 92871
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo