1. importsource = "03601315-2009-12.txt"
Se encontraron 68 resultados.
Artículo:

The use of online synchronous discussion for web-based professional development for teachers  

Autor:

Yihsuan Chen

Nian-Shing Che

Chin-Chung Tsai

Página:

1155

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-12.txt

  • Documento número 92979
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Choosing communication portfolios to accomplish tasks: The effects of individual differences  

Autor:

Chei Sian Lee

Dion Hoe-Lian Goh

Alton Y.K. Chua

Brendan Luyt

Página:

1167

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-12.txt

  • Documento número 92980
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The role of self-determination theory in explaining teachers’ motivation to continue to use e-learning technology  

Autor:

Øystein Sørebø

Hallgeir Halvari

Vebjørn Flaata Gulli

Roar Kristiansen

Página:

1177

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-12.txt

  • Documento número 92981
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Let us read together: Development and evaluation of a computer-assisted reciprocal early English reading system  

Autor:

Yu-Ju Lan

Yao-Ting Sun

Kuo-En Chang

Página:

1188

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-12.txt

  • Documento número 92982
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From data to knowledge: The interaction between data management systems in educational institutions and the delivery of quality education  

Autor:

Hilary Tolley

Boaz Shulruf

Página:

1199

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-12.txt

  • Documento número 92983
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo