1. importsource = "03601315-2013-01.txt"
Se encontraron 78 resultados.
Artículo:

Subject line preferences and other factors contributing to coherence and interaction in student discussion forums

Autor:

Julie Skogs

Página:

172

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 93610
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Distributed Teaching Presence and communicative patterns in asynchronous learning: Name versus reply networks

Autor:

Anna Engel

CÈsar Coll

Alfonso Bustos

Página:

184

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 93611
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Educational and social correlates of the digital divide for rural and urban children: A study on primary school students in a provincial city of China

Autor:

Yan Li

Maria Ranieri

Página:

197

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 93612
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Game-like language learning in 3-D virtual environments

Autor:

Anke Berns

Antonio Gonzalez-Pardo

David Camacho

Página:

210

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 93613
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of inspecting and constructing part-task-specific visualizations on team and individual learning

Autor:

Bert Slof

Gijsbert Erkens

Paul A. Kirschner

Página:

221

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 93614
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo