1. importsource = "03601315-2013-03.txt"
Se encontraron 60 resultados.
Artículo:

Wandering: A Web-based platform for the creation of location-based interactive learning objects

Autor:

Miri Barak

Shani Ziv

Página:

159

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 93672
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A survey of exemplar teachers' perceptions, use, and access of computer-based games and technology for classroom instruction

Autor:

Michael D. Proctor

Yaela Marks

Página:

171

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 93673
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of synchronous and asynchronous computer-mediated communication (CMC) oral conversations on English language learners' discourse functions

Autor:

Ali Farhan AbuSeileek

Khaleel Qatawneh

Página:

181

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 93674
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What influences geography teachers' usage of geographic information systems? A structural equation analysis

Autor:

Jinn-Guey Lay

Yu-Lin Chi

Yeu-Sheng Hsieh

Página:

191

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 93675
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The relationships among group size, participation, and performance of programming language learning supported with online forums

Autor:

Ruey-Shiang Shaw

Página:

196

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 93676
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo