1. importsource = "03601315-2014-07.txt"
Se encontraron 42 resultados.
Artículo:

Teachers' pedagogical change mechanism – Pattern of structural relations between teachers' pedagogical characteristics and teachers' perceptions of transactional distance (TTD) in different teaching environments

Autor:

Niva Wengrowicz

Página:

190

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 93852
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of verbally redundant information on student learning: An instance of reverse redundancy

Autor:

Fatih Ari

Raymond Flores

Fethi A. Inan

Página:

199

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 93853
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Who are interested in online science simulations? Tracking a trend of digital divide in Internet use

Autor:

Meilan Zhang

Página:

205

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 93854
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Alignment of game design features and state mathematics standards: Do results reflect intentions?

Autor:

Katerina Schenke

Teomara Rutherford

George Farkas

Página:

215

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 93855
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of geography lessons with geospatial technologies on the development of high school students' relational thinking

Autor:

Tim T. Favier

Joop A. van der Schee

Página:

225

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 93856
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo