- importsource = "10453830-2002-04.txt"
- Artículo:
Evidence-based interventions in school psychology: an illustration of task force coding criteria using group-based research design
- Autor:
Gretchen Lewis-Snyder
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-04.txt
- Documento número 1634762
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evidence-based interventions in school psychology: opportunities, challenges, and cautions
- Autor:
Sandra L. Christenson
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-04.txt
- Documento número 1634763
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluating evidence-based interventions in school psychology
- Autor:
Joseph A. Durlak
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-04.txt
- Documento número 1634764
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How to evaluate the evidence of evidence-based interventions?
- Autor:
Joel R. Levin
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-04.txt
- Documento número 1634765
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Report on evid3ence-based interventions: recommended next steps
- Autor:
J. Ron Nelson
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-04.txt
- Documento número 1634766
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo