- importsource = "10558896-2008-01.txt"
- Artículo:
Learning “Goal Programming” Using an Interactive Multimedia Courseware: Design Factors and Students’ Preferences
- Autor:
Baharuddin Aris
Maizah Hura Ahmad
Mohamad Bilal Ali
Jamalludin Harun
Zaidatun Tasir
- Página:
59
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
2008
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2008-01.txt
- Documento número 1144525
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:59 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Advice on Tool Use in Open Learning Environments
- Autor:
Geraldine Clarebout
Jan Elen, Katholieke
- Página:
81
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
2008
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2008-01.txt
- Documento número 1144526
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:59 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Blogging in the Classroom: A Preliminary Exploration of Student Attitudes and Impact on Comprehension
- Autor:
Nicole Ellison
Yuehua Wu
- Página:
99
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
2008
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2008-01.txt
- Documento número 1144527
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:59 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing Multimedia Case-Based Instruction Accommodating Students’ Diverse Learning Styles
- Autor:
Ikseon Choi
Sang Joon Lee
Jong Won Jung
- Página:
5
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
2008
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2008-01.txt
- Documento número 827354
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
American Music Immersion: Influencing Factors and Its Impact on Taiwanese EFL Learners Engaged in Web-Based, Multimedia Music Study
- Autor:
Robert Beasley
Franklin College
- Página:
27
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
2008
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2008-01.txt
- Documento número 827355
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:25 a. m.
- Enlace directo