- importsource = "10558896-2008-02.txt"
- Artículo:
Temporal, but not Spatial, Contiguity Effects While Studying an Interactive Geographic Map
- Autor:
Steven Crooks
David White
Sribhagyam Srinivasan
Qingfu Wang
- Página:
145
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
2008
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2008-02.txt
- Documento número 798169
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of Objectives, Practice, and Review in Multimedia Instruction
- Autor:
Florence Martin
James Klein
Arizona State
- Página:
171
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
2008
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2008-02.txt
- Documento número 798170
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reading Strategies in Hypertexts and Factors Influencing Hyperlink Selection
- Autor:
Aristidis Protopsaltis
- Página:
191
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
2008
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2008-02.txt
- Documento número 798171
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning Through Multimedia: Speech Recognition Enhancing Accessibility and Interaction
- Autor:
Mike Wald
- Página:
215
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
2008
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2008-02.txt
- Documento número 798172
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The model of domain learning as a framework for understanding Internet navigation
- Autor:
P.G. Schrader
Kimberly Lawless
Hayley Mayall
- Página:
235
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
2008
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2008-02.txt
- Documento número 798173
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
- Enlace directo