1. importsource = "10558896-2008-02.txt"
Se encontraron 21 resultados.
Artículo:

Temporal, but not Spatial, Contiguity Effects While Studying an Interactive Geographic Map

Autor:

Steven Crooks

David White

Sribhagyam Srinivasan

Qingfu Wang

Página:

145

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

2008

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2008-02.txt

  • Documento número 798169
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of Objectives, Practice, and Review in Multimedia Instruction

Autor:

Florence Martin

James Klein

Arizona State

Página:

171

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

2008

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2008-02.txt

  • Documento número 798170
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reading Strategies in Hypertexts and Factors Influencing Hyperlink Selection

Autor:

Aristidis Protopsaltis

Página:

191

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

2008

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2008-02.txt

  • Documento número 798171
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning Through Multimedia: Speech Recognition Enhancing Accessibility and Interaction

Autor:

Mike Wald

Página:

215

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

2008

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2008-02.txt

  • Documento número 798172
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The model of domain learning as a framework for understanding Internet navigation

Autor:

P.G. Schrader

Kimberly Lawless

Hayley Mayall

Página:

235

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

2008

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2008-02.txt

  • Documento número 798173
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:35 a. m.
  • Enlace directo