- importsource = "13625276-2009-02.txt"
- Artículo:
Fun for everyone
- Autor:
Simon Mumford
- Resumen:
the writer suggests adapting non-language games for the language classroom
- Página:
9
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
61
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2009-02.txt
- Documento número 632967
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
More listening or better listeners?
- Autor:
John Field
- Resumen:
Recommends a more focused approach to building listening skills
- Página:
12
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
61
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2009-02.txt
- Documento número 632968
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From ZPD to ZMD 1
- Autor:
Edward Alden
- Resumen:
Pairs his students productively
- Página:
17
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
61
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2009-02.txt
- Documento número 632969
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
I think, therefore I learn 4
- Autor:
Tessa Woodward
- Resumen:
find that mental frameworks hel students think
- Página:
20
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
61
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2009-02.txt
- Documento número 632970
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Abracadabra!
- Autor:
Chris Payne
- Página:
22
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
61
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2009-02.txt
- Documento número 632971
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Enlace directo