- importsource = "13625276-2010-01.txt"
- Artículo:
Thanks for the memory
- Autor:
Kimberly Sanford
- Resumen:
The author wonders wheter memorisation can lead the communication
- Página:
09
- Sección:
Methodology
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
66
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2010-01.txt
- Documento número 637657
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Senior service
- Autor:
Mark MacKinnon
- Resumen:
This shows how to adapt your classroom practice for other learners
- Página:
13
- Sección:
In the classroom
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
66
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2010-01.txt
- Documento número 637658
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From job to profession
- Autor:
Adnan Tahir
- Resumen:
Considers the teacher’s role: profesional or worker?
- Página:
17
- Sección:
In the classroom
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
66
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2010-01.txt
- Documento número 637659
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comics in the classroom
- Autor:
Thom Kiddle
- Resumen:
The author sees the learners takes control
- Página:
20
- Sección:
In the classroom
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
66
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2010-01.txt
- Documento número 637660
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Games: why, how, when and what?
- Autor:
Justyna Walczak
- Resumen:
The author considers some thing to bear in mind before we start playing games
- Página:
22
- Sección:
In the classroom
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
66
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2010-01.txt
- Documento número 637661
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:36 a. m.
- Enlace directo