- importsource = "13625276-2011-01.txt"
- Artículo:
FIVE THINGS YOU ALWAYS WANTED TO KNOW ABOUT: WORD PROCESSING
- Autor:
Nicky Hockly
- Resumen:
Advocates a little more style and substance in the presentation of teacher-made materials
- Página:
57
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
72
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2011-01.txt
- Documento número 145237
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
WEBWATCHER
- Autor:
Russell Stannard
- Resumen:
Is impressed by three interactive Websites
- Página:
58
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
72
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2011-01.txt
- Documento número 145238
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
CLIL: THE NATURE OF THE BEAST
- Autor:
Mary Spratt
- Resumen:
Considers it crucial to distinguish between CLIL and ELT
- Página:
4
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
72
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2011-01.txt
- Documento número 732069
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
IS THE BARD BARRED?
- Autor:
Mark Almond
- Resumen:
Issues an invitation to Shakespeare
- Página:
8
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
72
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2011-01.txt
- Documento número 732070
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
PICK UP A PRONOUN
- Autor:
Jackie Lee
- Resumen:
Tackles a grammatical point that can be problematic
- Página:
12
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
72
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2011-01.txt
- Documento número 732071
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:51 a. m.
- Enlace directo