- importsource = "15372456-2009-01.txt"
- Artículo:
Integrating ICT into Higher Education: Investigating Onsite and Online Professors' Points of View.
- Autor:
Fillion, Gerard
Limayem, Moez
Laferriere, Therese
Mantha, Robert.
- Página:
17
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
1
- Periodo:
enero- marzo 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-01.txt
- Documento número 1117199
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Enhancing Reading Literacy in Elementary Children Using Programming for Scientific Simulations.
- Autor:
Williams, Alexandria
Rouse, Kenneth
Seals, Cheryl D.
Gilbert, Juan E..
- Página:
57
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
1
- Periodo:
enero- marzo 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-01.txt
- Documento número 1117200
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Instant Messaging Between Students and Faculty: A Tool for Increasing Student-Faculty Interaction.
- Autor:
Hickerson, Corey A.
Giglio, Matt.
- Página:
71
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
1
- Periodo:
enero- marzo 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-01.txt
- Documento número 1117201
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Bridging the Gap Between Time- and Structure-Based Navigation in Web Lectures.
- Autor:
Mertens, Robert
Brusilovsky, Peter
Vornberger, Oliver
Ishchenko, Sergey.
- Página:
89
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
1
- Periodo:
enero- marzo 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-01.txt
- Documento número 1117202
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Impact of Teleconferencing with Native English Speakers on English Learning by Taiwanese Students.
- Autor:
Wen-chi Wu
Marek, Michael.
- Página:
107
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
1
- Periodo:
enero- marzo 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-01.txt
- Documento número 1117203
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
- Enlace directo