1. importsource = "15372456-2009-01.txt"
Se encontraron 21 resultados.
Artículo:

Integrating ICT into Higher Education: Investigating Onsite and Online Professors' Points of View.

Autor:

Fillion, Gerard

Limayem, Moez

Laferriere, Therese

Mantha, Robert.

Página:

17

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

8

Número:

1

Periodo:

enero- marzo 2009

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2009-01.txt

  • Documento número 1117199
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Enhancing Reading Literacy in Elementary Children Using Programming for Scientific Simulations.

Autor:

Williams, Alexandria

Rouse, Kenneth

Seals, Cheryl D.

Gilbert, Juan E..

Página:

57

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

8

Número:

1

Periodo:

enero- marzo 2009

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2009-01.txt

  • Documento número 1117200
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Instant Messaging Between Students and Faculty: A Tool for Increasing Student-Faculty Interaction.

Autor:

Hickerson, Corey A.

Giglio, Matt.

Página:

71

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

8

Número:

1

Periodo:

enero- marzo 2009

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2009-01.txt

  • Documento número 1117201
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Bridging the Gap Between Time- and Structure-Based Navigation in Web Lectures.

Autor:

Mertens, Robert

Brusilovsky, Peter

Vornberger, Oliver

Ishchenko, Sergey.

Página:

89

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

8

Número:

1

Periodo:

enero- marzo 2009

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2009-01.txt

  • Documento número 1117202
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Impact of Teleconferencing with Native English Speakers on English Learning by Taiwanese Students.

Autor:

Wen-chi Wu

Marek, Michael.

Página:

107

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

8

Número:

1

Periodo:

enero- marzo 2009

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2009-01.txt

  • Documento número 1117203
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
  • Enlace directo